Gara-gara ambil gambar dekat tanah perkuburan!Cuba perhatikan betul betul pada cermin mata hitam!Anda pasti dapat melihat wajah seram…

8 Responses

  1. semakin ku renung…berdetu-detap..

  2. kena hantar sekali lagi. sebab yang tadi tenggelam.

    semakin kupandang…berdetup-detap

  3. budin…nak hantar 18 kalipun tak per..syok baca budin tulis!lainkali buat buat lindung lagi..dapat tulis banyak kali…hehhe yang berdetup detap tu apa bendanya Budin?hehehhe..
    Jangan ‘b****’ dahhh…hehehe!

  4. lor…dah publish komen baru terfikir tentu ramai tertanya tanya apa saya tulis ‘b****’ tukan?so teka je laa nanti saya beri jawapannya!hehehheh…suspen jugakkan?

  5. Tak nak komen pape… Nak nengok jerk. Boleh??? =)

  6. nyampahs..tengok jer laa bukan nak luak…len kali buat macamni lagi rotan kang!!!

  7. petikan dr Ulama Besar dr Iskandaria,Ibnu Athaillah;berbunyi begini, “Tidak ada yang dapat mengusir syahwat atau kecintaan pada kesenangan duniawi selain rasa takut kepada Allah yang menggetarkan hati, atau rasa rindu kepada Allah yang membuat hati merana”.

  8. uwaisssss…alhamdulillah bagus adik ni tulis.Semoga selalu masuk blog akak dik!Thanks uwais…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: