Singapura Dalam Kenangan


Yang ni Faizul Hazmi dia pegang ular juga cuma tempat je beza ni ular kat Zoo Taiping

Daring tak antulawa???Pegang Ular sawa semasa di Sentosa Singapura
Skodeng kata saya antuUlar!!…dia kata wanita suka ular sama wanita mimpi ular betul ke???

8 Responses

  1. ala tak heran… budin pun ada bela ular….

  2. penin..penin..penin..

    Ni WANITA ULAR SAWA atau ULAR SAWA WANITA?

    yang mana satu yek?

    entah-entah:
    1. SAWA WANITA ULAR?
    2. SAWA ULAR WANITA?

    yang pastinya:

    1. ULAR xpakai SLUAR WANITA…

    hehehheheh

  3. to budin:
    ular budin besar ke kecik?Tak heran ler kalau kecik tak baper takut…

  4. to Azlanlin:
    mana mana laa Daklan..mana der ular pakai seluar??Mana der ular pakai spek?Yang nyatanya ular sawa ni pakai contact lense..dan sungguh nikmat memegangnya dan membelai badannya!rasa tak mau balik tau…dok ingat kat ular dan penjaganya!!

  5. hehe x geli ka kak?huhuu

  6. x geli langsung tiung..syok jer..hahhaha..

  7. dalam banyak2 gambar…ni ler gambar yang paling cantik (ular tu..)

  8. nyampahss…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: