Video dan Gambar

Langsuir


Gambar ni buat tatapan pengunjung blog ini.Gambar semasa berada di Telok Tempoyak Pulau Pinang pada 5hb.Jan.2008.

6 Responses

  1. Sebenarnya DakLan cuma nak tengok beg ijau tu…taknak tengok tangkai je…Len kali masukkan n3 ttg beg ijau tu yer…mesti mengawan..opppsss menawan!

  2. oitts dah x misteri lagik ker??dah berani menonjolkan diri..hehehe

    ~ i know uuu..mmmm

  3. Eh…artis lahhh!!!…minta autograph boleh tak “untie”…..Pernah jadi minah pacak kat dalam satu drama dulukan?…Ahakss!!..Lari sebab kak lawa dah mula start nak belasah aku!!!!!

  4. wow! lawanye kakak ku ni. ayu sangat.

  5. wooiiii mat gebuuu!!!! Aku ligannn hang!!!!Bedebah sungguh!!!Rotan kang!!!!huh cungap ni…singsing lengan baju ..ligan lagiii!!!Bila dapat jer terus belasah!

  6. Macam cepotet bagus…jet aku lagi..nah credit card ko pi shopping mana ko sker..beli apa ko nak..tapi cuma kat Econsave jer…wakakakaka!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: