Jom Main Tag lagi….


Gurindam Tembakul
*****************

Dengar lah tuan ini cerita kisah duka dahulu kala Melor ,Pekan bersama ibunya tinggal di sebuah rumah di desa..sebahagian gurindam Telur Tembakul.Cuma nak ambil babak semasa ibu Melor semasa menanti batu belah batu bertangkup menelan jasadnya!
‘Wahai batu belah batu bertangkup,ambil lah aku telan lah aku luluhlah aku aku kempunan membuat TAG untuk kawan -kawan aku seperti di bawah ini:
1)Budin
2)Norz
3)Combi
4)Abg Putra
5)Cepotet
6)Ah Mat Gebu
7)Daklan
8)Azis
9)Arsaili
10)Kelat
Semua yg disenaraihitamkan di atas ini wajib menjawab tag ini,sebab melibatkan potongan KWSP,Skim Pencen.Tabung Amanah Ikhtiar serta Cukai Pendapatan anda!Eh apa yang aku merapu ni???Aku pon tatawww!!!
Yang lain tu jika rajin buat juga sebab aku teringin nak tengok screen komputer hampa!!!Wakakakak!!Bilala aku ni nak jadi baekkss!!Bersopan santunss dan berbudi bahser amalan mulia!!!

4 Responses

  1. aku dah buat khas utk hg jer..nnt gi tgk ekk..pastu hg jgn nangis pulak bila dah baca…uhukz

    ~ frenz 4 ever darl !!!

  2. aku dah jawab tu..sumpah x mau nanes dah…uuuwwaa

  3. waaaaaaa… sori ler.. kelat bebetoi x pasan…

    tag nyer kena wat screen komputer je ek??? erm… sama cam mama combi ler… so… rasa x perlu kot kelat wat lagikkk… sbb dua dua menda yg sama… btoi x??? hehehe…

    lawa tag kelat 7-1-2008
    mama combi tag kelat 11-1-2008

    so… kelat kombain jer la ekkk… huhuhu… jgn mareeeeeee yaaaa…

  4. ye laaa uuuwwaaa…uuwaaaaaa peraasssnyerrr….

Leave a Reply

