BARBEQUE DI PRASEKOLAH LAWA.


Cikguazi latih murid-murid menyediakan ‘barbeque’ huh sakan nyaa..kesian budak-budak ni kebanyakannya dari golongan susah/miskin ada yg minta tambah ayam sampai 3 kali…means 3ketul..maklumlah jarang dapat makan sedap begini…sian tauu hampa dok bandar KL dll hampa mana tau dan jumpa budak susah dan miskin melarat!

Adik lawa Faiza Haryanti jadi chef hari ni sebab guna resepi dia..hehe!
Harap Chef Gebu dapat sponsor tempat bakar ayam ni..yg kami guna ni zaman Kublai Khan ….

Kami latih murid prasekolah menyediakan makanan sendiri!Harap depa akan jadi chef pemes macam Norz,Gebu dan Jun!yeyey…sonok..

12 Responses

  1. syioknya…daklan nak jadi anak2 kecik juga la…boleh makan dan mintak jer… xyah nak tolong bakorkan ayam tu… hehehhe

  2. ngader…caiiitt!!!kalau ko jadi anak murid haku ..sah kene bully.soh picit sana,urut sini pastu haku sepak ko melambung macam bola kalau ko over dos!!yeyeyey…sonok!!

  3. tentu seronok anak-anak kecil tu BBQ🙂 ye ler pengalaman berharga buat mereka… tambah lak memang tak pernah berBBQ… kalau cam anak2 1/2 orang tu dah selalu so sampai tak mau pandang pun :-s

  4. Ye la depa ni orang susah kak e…siann..nak makan daging ke ayam ke sebulan sekali pun susah!memang happening aktiviti tadi..esok nak ajak depa buat rojak pulak..yeyey sonok..di prasekolah kami bukan hanya mengajar tetapi mendidik!!Agar anak -anak ini dapat seimbang JERIS nya…

  5. bagusnya kak lawa wat plan macam ni. at least bleh juga budak2 merasa ‘masak’ sendiri, konon yer…
    tak de la macam ada sesetengah budak bila ditanya apa yang dibuat di tadika, cikgu suruh tidur jawabnya. padahal banyak yang cikgu buat tapi dia cuma ingat tidur je…ishhh kesian jadi cikgu

  6. zis sebulan 2 kali ke haku mesti plan yg spesel sket!Tu pasal budak budak keluaran aku semua matang dan berdikari dan tidak’perak”jakun’semunya berani bercakap di khalayak dan berani bertanya guru sebab aku jenis mesra alam dgn depa sonok sembang dgn budak budak depa ikhlas…

  7. laponye huhuhu

  8. siannya dah baper hari tak makan ni…ko dah sihat ke dah kebah ke?sah budak ni kene penyakit angau kut kahkahkah!

  9. ish..awat la, bila plak ku femes lawa oiii…
    nk kna tunjuk kt anak ni, sume x rajin..isk3

  10. framestoneeeeeeeeeeeeeeeeee…dh wokey ke?

  11. Jun…astaga dia x sedarrqq dia pemes gila…iss iss iiss la bonita sungguh! Junn ramai yang puji Junn baik dan friendly sangat hingga lawa takut nak kawan…yeyey takut dah kata baik sangat…hehehhe!Dah lawa jahat!!!

  12. Ziss…haku nikahkan dikau dengan Framestone(mat salleh) dengan mas kawennya hutang selama 9 bulan 10 hari..kahkahkah!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: