Wajah-wajah seksi @ seksa -Ni hasil keje kak G

KAK G PUNYA KEJE NI!

17 Responses

  1. feeeeeewitttttttt… sexy youuu.. ahaks…

  2. Memang emmmmm. Sesuai dengan majalah pilihan. Ewah … I dengan Abang Putra buat dululah…. Tak apa asalkan bahagia.

  3. patut pun ramai jejaka tak tidur mlm…nebeng kat rumah lawa ye?hehehe..

  4. Laaa sexy ke aaiii kelat???Seksa ada laaa….uuwwaaa!

  5. Ni kak G punya keje..heran haku pesal la kak g tu hyperaktif sangat nak buat cover???Oitts kak G aku kutuk hang..tapi sonok dapat aku nyakat dia,aku tetap sumpah hang akan dilawati oleh pengarah sebab nak naik DG44!!huh..

  6. Pak Asdy ni memang jenis pandai pujuk memujuk sebab dah bertahun mempraktikkan adegan pujuk memujuk..dan sah dia mesti guna ayat power gila…kahkahkah!
    Huh gue tabek lu pak Asdy..nyampahnya guna shortform!

  7. Mdm Zend ramai nebeng sebab nak tatap wajah hero pojaan malaya bukan nya nak tatap wajah haku la Mdm!!!Jangan tatap lelamer kang juling itik!

  8. Alahai sampai hati Cikgu lenyapkan wajah kawan kami tu. Dah lah tengah bertukar kulit ularnya…. Dah tu akan jadi ularlah pula … ular anaconda…macam yang cikgu mimpikan… Hehehehe

  9. Pak Asdy..sshhh mai sini lawa nak bisik ni!mai la dekat sikit!Iss dah telinga x baper dengar buat eksyen plak dah..mai sini sshhh lawa nak habaq….macam ni…bla bla bla bla bla..ok dah faham???x faham pi tuisyen!!!Pak Asdy nak ngadu lawa kene kutuk lagi nanes di bahu Pak Asdy ni..sampai basah bahu dia…I need a shoulder to cry pak..

  10. Awal-awal lagi saya dah jangka yang gambar itu akan ditanggalkan dari kulit majalah tersebut.

    Saya faham sebenarnya, tetapi sengaja nak test dan cari alasan sebenarnya.

    SBA atau BigB sebenarnya seorang yang canggih dan jarang mau gambarnya dipaparkan ….

  11. wie lawa…pengarah x jadi mai. aku dah mandrem balik ke hang. takut pengarah JPNK mai tengok hang yang dok tidoq dalam kelas tu. maklum tiap malam hang dok gayut dgn telepon n YM kat tenet.

    aku balik sat ke rumah pagi ni utk caj bateri kamera. rini sekolah ada sukan n aku jd jurugambar. dah 2 hari kamera tu kat kwn aku diperamnya kat umah. pagi ni aku kena upload sume gmbr yg ada sb nak jimat space. menci tul buat keje last minit ni.

    aku tgh gila2 buat cover ni. mana2 blogger yg masuk ke blog aku jadi sasaran. aku siap masuk voting sb aku nak tgk sama ada pic korang tu umph ke idak.

    bab dg44 tu aku baru je mohon. ntah dapat ke idak. la ni aku tgh tensen dgn makcik kat sekolah aku tu. ada je nak cari pasal dgn aku. kalu makcik tu jd bos aku pasni memang perang sabil rasanya. aku dah maleh nak pikir pasal dg44 tu. yang penting naik gaji bulan Julai. pasni aku nak mula menulis skrip citer kanak-kanak lak… baru mengancam poket aku ni…leh la aku melawat hang. oh ya mungkin bulan 2 atau 3 ni aku kena pi kursus dengan PPK utk kaji semula kurikulum prasekolah. harap2 nama ko pun naik sama la leh kita sembang sakan. aku harap sgt nak 1 bilik dgn hang nanti sebab leh gak aku korek citer hang masa ngigau tengah malam…kah kah kah

  12. Oittts hang pon dok ikut geng PPK kaa iss masa kat Port Dickson hang pi dak tawon lepas kak G??Aku sengaja x pi sebb mak aku sakit masa tu…alasan menasabah dan aku call Encik Azman yg hensem maut tu..habaq alasan mansabah ku x sangka kak G..ni hebat gok org kuat prasek Johor!!Insyaalah harap nama aku naik kita pi dok semeja dgn PPK!masa kat langkawi hang pi dak??Aku dok semeja dgn geng Sabah nama dia Saniah!
    Yg last di PD aku x pi dan masa karnival prasekolah kebangasaan hang bawak budak hang dak?
    Iss..awatlah kita x jumpa…dok jumpa dalam ni sonok gak kan?
    kalau haku jumpa hang pasti haku peluk dan ciumm hang sampai guling guling lepas geram dan mencii!!kahkahkah!
    kak G hang doakan atau call si Azman ka kak Ani ka kat PPk soh boh nama haku sama ….boleh kita dok sebilik..caiitt!!

  13. haku dpt tau bila kwn ckp org PPK cari haku…ala Kak Ton yg aku tiak Teddy Bear tu…bila haku kol, Kak Ton tnya aku nak x pi. haku yg dah lama kena black list ni apa lg terus je nak. ada cite sedey dulu ni. aku sekali je dpt pi kusus PPK masa kat KL tu pun ganti wakil yg x dpt dtg. aku ni sokmo jd bidan terjun. pas dari tu aku terus tenggelam. kisah sedey ni nnti aku habaq kat hang dlm YM ye.
    kak ani kata aku dpt sesi 1 – 5. dia puas kol pensyarah2 U n IP. ramai yg x angkat so aku terpilih la utk siri awal…campoq dgn VIP. mcm x caya je…sb aku dah lama tenggelam di dasar lautan. aku jumpa kak ton masa JPNJ buat kusus kat pahang n kak ani masa PPDKT buat kusus kat Melaka. sebenarnya ada org yg halang aku ikut kusus…nnti aku cite kat hang kisah sedey ni. apapun aku hepi gak sb w/pn aku dihalang rezeki aku ttp bertambah.
    pasal kol kak ani no problem. tp utk kajian semula kurikulum ni dah full house. depa panggil lect, org awam n selected guru pra seluruh negara. nanti bila aku gi Kelantan aku ckp dgn kak ani atau kak ton k. ko tolong peringatkan aku na…no telpon aku ada kat blog. hang kena buat assignment sikit cari no phone aku tu…kui kui kui tak pun ko minta kat Intan. aku kasi can ko bebaik dgn lect ko tu…tapi bab markah peksa aku x leh tolong la…

  14. ku terlupa…tahun lepas aku jumpa dak Azman PPK tu masa konvo kat UKM. Dia dah buat sarjana. aku lak buat master bedroom je… hehehe… kengkawan sibuk ngajak aku buat master tp aku maleh… baik aku dok sekolah je…master bedroom lagi baik. aku pun tgh sibuk ni. la ni x nak pk pasai sambung belajar sb aku dah tak sabar nak timang cucu. insyaallah dlm 2-3 thn lg aku dpt cucu sulung la… hehehe anak aku baru je nak bertunang…mak dia dah pk nak timang cucu….cittt

  15. laaa si Azman tu baru buat sarjana ke?Ingat dia dah lama grad!masa karnival kebangsaan dia salah sorang Hakim Action Song..jumpa dia awal ingat dia penonton jerk..kalau x leh men kenyit mata minta kasi budak haku menang!kak G hang nak CD karnival Prasek tak?kalau hang nak kasi aku address hang!kalau yg seluruh M’sia harga RM40 ada 11 cd dan Kedah(ada video bontot aku)sbb aku lalu depan camera hampehs) harga free!! nak ke??habaq mai

  16. ni budin mesti sonok baca sebab dia nak haku jadi baik macam cikgu hahhahhah!!Chat bebaik macam ni seolah olah skema rema…
    Pada hal kak G haku memang baik pun macam ni sebenarnya…kahkahkah hangkat bakoi…mana der pernah haku bonoh owang lagi…cuma aku pernah bonoh Guru Besar je…masa berlakon!!kahkahkah!

  17. ko nak bg akak cd ke? ayoyo…syok tu. kalu nak ko kirim je kat sekolah akak. Ko kan dah dpt detail akak. jd guna alamat ni :
    SK Datuk Usman Awang
    Jalan Bunga Raya Kota Kecil
    81900 Kota Tinggi.

    Isyaallah sampai. nak bg alamat rumah kat sini x leh la…aku takut nanti ramai yg kirim surat chenta lak kang. mau kena kompang dek laki aku kang. huahuahua

    pasal ko nk jd baik mcm cikgu…cikgu mana tu? mcm aku ke? yeyey… besa la dik oi guru prasekolah ni kena jd kanak2 riang. kang buat perangai skema rama je budak2 kecik tu mau terkencing dalam kelas. cubalah kalau x caya. suh mana2 yg skema rama tu dok masuk ke kelas kita tu…aku rasa budak2 tu leh komplen kat mak bapak depa dpt cikgu garang macam singa. hidup ni kalu serius sangat cepat tua…tengok aku ni…mcm baru 30an je…padahal dah dekat pencen ni. masuk bakul naik lif

Leave a Reply

