Dialog Keje bodo aku dan ilmu YM!

a zi:Lin cemana nak buat ym dua dalam satu pc?
Ruslina_ayu:nak kene regist lain la guna ID lain!
a zi:Isss bukan macam tu la ni nak bukak ym lebih dari satu ni dalam satu pc??Iss rotang kang??
Ruslina_ayu:Buat la kalau boleh!!hahhaha
Ruslina_ayu:Dok kalut nak buat 2 pasai apa?
a zi: aku nak send file besar kat kawan aku.Dia nak lagu aku nyanyi wulan merindu!Tapi susah nak beri sebab dia x on ym!Menciii haku!! Ruslina_ayu: laaa zip la dulu…
a zi: kawan haku tu x baper celik IT nak bukak susah..
Ruslina_ayu: pastu unzip laa…
a zi: isss ni seqoq haku hamok kang dasar x faham soklan!haku rotan kang ,,,hampehss!

a zi: sat haku paste biarq hampa baca…iqraq sat…ni haku jumpa dlm Zulkifli Harun website ni!
Ruslina_ayu: U pernah buat kaa?Dulu??
a zi:pernah laa tapi sepak tunggul lupa ..hhaha nak kene sepak tunggul lain baru ingat balik!dah banyak tunggul buat dalam rumah ni supaya senang sepak! hahha…


Ilmu dari Zulkifli Harun ni!Mai share sama sama!
Ikuti langkah berikut :
Download dan install Y!M versi 8 DISINI ( jika anda belum memilikinya ) Start ( butang start windows ) >> Run >> taip “regedit” >> OK. Buka HKEY_CURRENT_USER >> Software >> yahoo >> pager >> test . Klik kanan pada folder test >> New >> DWORD value >> taip “Plural” sebagai nama file. Tekan enter 2 kali pada file plural yang baru saja dibuat. Pada “Value data” isikan angka 1 ( untuk 2 id ) , 2 ( untuk 3 id ) dan seterusnya. Pastikan bahagian “Base” berada pada pilihan Hexadecimal ( 16 ). Then click ok untuk menamatkan setting anda. Selamat mencuba.Note :
Untuk cuba samada berjaya atau tidak usaha anda ini, just click pautan Y!M macam biasa. Cuma yang bezanya, click yang kedua ini tidak akan mengganggu Y!M anda satu lagi yang sedang beroperasi.


Rupanya aku yang sesungguhnya bodo….kalau aku buka ym kawan aku dan aku send file.Bila save file tu akan masuk dalm pc haku laaaaaaaaaa!!!!Caiiiiittt!!! Bodonya haku…sah Samy Velloopun murka apatah lagi Karam Singh Walia!

Ni dailog aku selepas sedarrrq::
a zi: aku ni bodo juga ka
a zi: hahhahha
a zi: lucu sungguh
a zi: ni nk habaq ni
a zi: betapa bodonya aku lin
a zi: aku bukak ym kawan aku
a zi: di pc aku
a zi: kalau aku send file bila save masuk pc haku jugaaaaahahhhahahhaha
a zi: bodonya
a zi: hahhahhaha

Nilai moral dari cerita di atas ialah:
Kerana sayang kawan sanggup bersusah payah masuk tanya kawan.Satu lagi gedik nak send lagu yg dia nyanyi perasan sedap sgt suara dia!Bila orang x faham soklan jawab dia plak nak marah…bukan marah la geram!At last bagus juga masuk merata web dan belajar ilmu.Lepas tu baru sedar kesilapan sendiri.
Bagus juga supaya menjadi teladan kepada orang lain.
Last lin dan radio sedn cakap Tamil kat aku…padan muka aku.Sebenarmya aku sedang dalam proses salin kulit macam ularrq kata Pak Asdy(dung dung ceng..dia ni dok pi menari tarian naga hahha).Proses meng ‘hepi’kan diri sendiri….




Leave a Reply

