Aku jumpa mesej ini di online participate oum!

kemaafan ku pinta.
Posted By : MOHAMMAD NASIR BIN ISHAK Date Posted : Wed 30th Jan 2008 (10 read/s)
Assalamualaikum,Tuan haji dan rakan-rakan,
Maaf dipohon daripada hamba kerana masih lagi tak dapat bersama-sama rakan berkuliah kerana hamba masih lagi belum sembuh sepenuhnya. Kerusi roda masih lagi menjadi teman harian. Namun ini tak menghalang hamba daripada meneruskan perjuagan menuntut ilmu.Harap tuan haji maklum. Terima kasih.

Re : kemaafan ku pinta.
Sun 10th Feb 2008

Re : kemaafan ku pinta.
Sun 10th Feb 2008

Posted By :
AZIZAH BINTI HASHIM
Wed 30th Jan 2008 Reply To : MOHAMMAD NASIR BIN ISHAK

Attachment :
Radja-tkkn melupaknmu.wav

We wish you feeling better,we won’t leave until you get well right now!

* Rupanya masih ada insan yang tidak bernasib baik seperti kita…namun semangat juang tak pernah luput….

4 Responses

  1. aku maafkan… hehe

  2. Astaga dia ni mimpi ka haper?Masa bila aku dok minta maaf kat dia tatau???Minum ayarq kopi campoq ubat nyamuk per???hahahhahh

  3. Hai hari jadi orang hari ini, tak boleh tangguhkan perang ke?.

    Ini betul-betul macam anjing dengan kucing, macam Palestin dengan Israel, macam sambal dengan ulam….. Ala macam Budin dengan Lawa …. dah kejadian alam begitu agaknya.

  4. macam irama dan lagu picing lari lintang pukang dan lirik lupa dan orang pakat sorak dan tuju dgn teloq ayam kemuruk!!Haa padan muka!!Komposer plak dah malas nak komen sebab mula nyanyi pun dah salah key!!!Kira boleh masuk talenttime tadika Kemas macamni hahha!
    Pak Asdy tolong jadi kaunselor jap!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: