Hasil Kuliah Hari Ini 090208

4 Responses

  1. salam. lukisan hang ni masih perlu dibaiki. kalu aku jd lect hang aku x dpt bg A kat hang. huhu kedekut ni bg markah. saja nak dera hang. kalu nak tingkatkn lagi ko kena tahu guna ton warna. hahaha aku tau semua ni sb blajar dgn anak yg pi kelas melukis. cuba hang tengok video kelas aku dgn suasana gambar2 yg ada. tu sume aku warna. cantik tak?

  2. Menciii aaaa,,,kondem haku jer k g!haku bonoh kang!Semua yg ada ni hasil keje kawan aku laaa yg aku suka buat selalu ialah lukis buah 2 bijik…satgi aku boh lagi dua bijik lukisan yg aku lukis kat dinding tandas prasekolah..hahhah aku memang suka lukis gambar buah k g…selalu lukis 2 bijik…not more…haha

  3. aiya apa pasat 2 biji aje. aku suka sebiji je. senang nak kaler. kalu banyak2 biji nanti mata aku juling. aku dah peturun ilmu kat PPM aku. dia dah terer mewarna. hehehe senang hati haku…lalala

  4. ko buka http://kidarts.blogspot.com kat situ ada aku masukkan teknik melukis…mula2 aku hingat lukisan tu ko yg buat. hahaha sah aku bagi markah C kat depa tu…hancus. kui kui kui

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: