Kerana mata…


Permintaan dari kawan-kawan aku tunaikan kerana ada yang teringin nak tengok aku ada mata ke tak?Juling ke buta ke?hahhaha…

15 Responses

  1. gambo x pakai spek ada tak? hehe

  2. aku tau hang takut nak kasi gambo x pakai spek sebab kalu hang bagi posing x pakai spek aku rasa ramai angau dan mamai kang. hahaha…

    apa la derang ni ingat ko buta ke azi? mana ada cikgu prasekolah buta? sah-sah mereka tu yang juling kot. hahaha…

    terlanjur dah komen ni aku nak habaq kat hang yang Rosilah akan join kursus kat Kota Bharu nanti. aku ingat nak jumpa dia nanti….kan best kalu hang ada masa tu…leh kita pakat dok guling2 gelak sampai masuk jamban. kui kui kui…masa tu aku leh sahkan sama ada ko ni juling ke idak. adey…sah aku kena cubit nanti.

  3. Hang kak G jagn dok masuk habaq la dalam ni…rahsia aku iss rotan kang!!!Kalau kita ada sekali sah sssonok sebab aku ni hang tanya jer Rosilah dia pasti kata jika aku ada memang sah happenings!Best dan gila gila gelak sampai guling guling masuk jamban…hang nak tau citer masa tsunami di Acheh..masa tu kami di langkawi dok atas hotel hingga goyang hotel tu!!Aku ingat kut aku penin hingga jatuh katil hahhha..lepas tu geng jahat aku call kata selamatkan diri turun bawah…aku masih ingat depa jokes!Aku tanyak nak ajak pi minum pekena teh tarik ka???Rupanya gempa bumi..so apa lagi aku dan sorg budak cina sebilik aku jenuh ajak dia turun kk g!hang tau…haku x sempat memakai apa..apa..kahkahkah demi nyawa!Tapi aku sempaat sambar blazer aku..jd bila sampai bawah aku cari puas mana geng jahat aku???Aku x kenal depa sebab apa hang nak tau??Semua pakat pakai cekup kepala je dan ada yg seksi turun pakai baju tidok kahkahkah!Kira aku yg paling smart walau x memakai-makai…kahkahkah..siap pakai blazer uuu…dah tu turun guna lift hahhha org len pakai kasut tinggi turun kecemasan melalui tangga!!!hahahhah kisah lucu haku…kak G hang tanya Rosilah kahkahkah!Aku dan Rosi geng jahat teater..hang tanya dia bertapa kami gila gila berlakon drama jd binatang ..dia jadi beruk…aku jadi TV!
    kak G satu hal lagi aku ni kalau pi tidok hotelmana pun sah kene tidok dgn Cina ..sbab aku ni jenis no hal so Bang Haji Lah asik kenekan aku tidok dgn Cina!Pi berdua dgn Cina ke Langklawi,makan dan drive dgn cina.hingga cina dah suka aku!Cuma aku naik seram bila tengah malam adik aku call dia soh aku tengok kwn cina aku ..kut dah jd antucina…apa lagi aku x leh tidok sampai pagi hang tau..tengok dia tidok ternganga molot dan aku dok ready nak lari ke pintu risau takut dia betul jd antucina hahahha…aku ni penakut la kak G!!sekian terima kasih!kahkahkah kenapa aku jadi macam ni??aku pun x tau kak G?hahhah

  4. kak G aku ni nampak macam x buta kan?kalau aku buta ka atau rabun ka hampa nak kawan x?mana tau cikgu prasekolah pun ada buta ka dok raba je la keje!Kak G kalau aku buta hang rasa depa nak kawan x dgn aku yg OKU tak kak G??Semua org heran ingat aku suka pakai cermin mata gelap..saja posing beb supaya nmpak anggun ecececce!

  5. Izaley..bagi betis nak peha…melampau!!Bonoh kang!
    Aku ngantuk tapi masuk layan blog sat…nak zzzzzzzzzzzzzz dah nite semua!
    Oiiittt!! Blog sedang dipantau ni!!!

  6. kalau ko bute x kan ko boleh layan blog ni. apaaa daaa? ko bagi soklan cepumas yg x cepumas. haiya…lu minah memang patut tidoq sama cina kalu gi kusus sebab kalu dok sama geng melayu aku takut sume geng ko tok leh tido sampai pagi…apa taknya pakat dok gelak sakan. aku rasa sah2 mereka sume kembung perut sampai terkentut2 kat dewan kuliah…hahaha maklum dah la tido lewat, gelak masuk angin. sah2 mereka kena maintain cun sedang perut menggelodak nak kentut sb byk angin dah masuk dlm perut. aku teringat ada kisah kentut ni tapi aku x jumpa cari la bahan tu… hahaha

  7. dari kerana mata yang mempunyai kuasa. aku keciwa, aku keciwa, terkeciwa…. dari kerana mataaaaa

  8. Anony mana plak dah ni???Issshh..isssh kasian sama lu terkeciwa kerana mata siapa anony???
    Mata tak salah la anony..yang salah hati kerana terlalu mudah jatuh chenta hahahha!!

  9. kak G..aku simpati dgn orang buta dan aku rasa nak derma mata ini untuk mereka..derma sebelah ke?Supaya aku dapat merasai jadi OKU supaya aku tidak ego dan pasan lawa sangat!hahhahha!
    kak G,aku memang nakal sejak azali,bila kawan tidok aku amik gambar dia masa tengah nganga molot dan aku letak kat desktop!!
    Pernah aku boh kertas gulung macam rokok dan sumbat mulut dia!!
    huh memang sah aku nakal…
    pernah aku masukkan garam sedikit..hahhaha..sadisnya!!
    Make up memang pernah siap boh celak,lipstik dll mcam wayang cina!!
    Adoi nakainya aku…hang pikiaq la tutor aku pun aku bully pi dok depan masa dia mengajarq seni mewarna sampai aku tengok dia x torah nak mengajarq…kahkahkah..tangan dia ketarrqq kahkahkah!
    Tapi aku tetap hormat depa(tutor aku)tolong pi pasang lcd kat depa lagi jet kut dapat markah asemen lebey kahkah pasannnn!!!
    Seb bek kenalakan aku ni x turun kat anak aku MIMI dia jenis skema…mak dia je nakal!nakalnakal!!
    hang masuk komen sat kak G..aku tau hang nak belasah haku…huhuhu

  10. TO Lawa:

    Rasanya, bukan juling yang nak pandang tetapi MATA yang MENJELING tu menjadi pojaaaaannnn seMalaya… terutamanya aku sendiri…ngeh..ngeh..ngeh…

  11. aku pening gak dengan ko ni. kalau gitu la cara ko…takut aku nak tido 1 bilik dengan ko. sah-sah seantero donia nmpk cara aku tido. habis…hancus. seb baik ko dah maklumkan awal. jadi kalu gi kursus aku sah x mo tido 1 bilik dgn ko. mau nangis aku kalo ko gila2 gitu sb aku ni kalu ngusik2 lebih2 kang mudah meleleh airmata. aku ni kira tahap ngusik biasa2 je. kalu lebey2 memang aku x tahan.

  12. To Daklan:
    laaa Daklan..makk aaii aku ingat aku bertepuk sebelah tangan??Ecececec…hang sssonok gak ke tengok aku jeling tu??kahkahkah..Daklan dah orang tak suka kawan dgn haku nak buat cemana ..dia pemes n mabeles mana nak kawn dgn kita yg serba kekurangan ini…uuuwwaa nanes!!Kita kawan dua naa sampai bila -bila!Biarrrqq la dia dengan Donia dia..kita dgn Donia kita…aku pun dah nak derma mata aku yg sebelah ni supaya dapat kad OKU macam hang Daklan…

  13. TO Kak G yg mabeles idea:
    Kalau aku dapat sebilik dgn hang aku akan:
    1.padam lampu semasa hang masuk bilik mandi.lampu di luar aku padam juga konon2 balckout!Pernah buat kat sepupu aku dia lari keluar bilik bogel hahaa..notinya haku!Sepupu aku tu nama Asmah dia bogel aku nmpak mcm toyol je hahha!

    2.Aku akan buat pangggilan kecemasan di hotel konon bekas bf hang panggil nk jumpa!Nk test hang syok ke x?

    3.Aku soh house keeping mai x henti henti masa hang tengah syok tidok.masa tu aku kat luar bilik la.

    4.Call no bilik hang x henti henti bila hang aangkat aku letak gagang!

    5.Aku sorok ubat gigi hang!

    6.Aku sorok towel hang.

    7.Aku sorok kasut hang dan letak sebelah kat bilik lain.

    8.Aku buat-buat lena kalau hang bz cari.

    9.Kalau hang pakai gigi palsu aku sorok juga selama sejam!haahha

    10.Aku peluk hang lelama sebagai sahabat yang susah nak jumpa dan kalau kita jumpa aku ramas ***** hang lariiiiiikkkkkkk!!!!!

    kak G aku ni masih waras laa hang ingat aku nak bully hang sampai gitu ka?Tapi ada diantara yg diatas aku pernah buat!masa di MPIK aku panggil kawan aku tiru suara kak ANN warden…buat pengumuman konon ada telefon…dari bilik warden!!!Notiii nya hakuuu!!!sssonok!!!
    Sekarang ni aku suka nyakat budak prasekolah bila nanes aku peluk dan cium..geram!SSsnok usik,nyakat tapi semuanya menambah kemesraan…memang taste aku dan hidup aku penuh senda gurau kak G…namun aku masih sepi….

  14. wei…kalau ko wat camtu aku sah x nak dekat dgn ko. bab2 menakutkan ni mmg aku x leh. kang aku nangis kang.

    pasal gigi palsu…aku mmg x pakai gigi palsu…semua asli lagi ni…maintain…

    kalu sebilik dgn ko smpi tuala ko sorok tu nanti aku tau la…no hal. kita bukan mandi kat public toilet… hehehe sah2 ko x leh kenakan aku nyer…

    sorok ubat gigi? aku amik ko punya.. lalalala

    sorok kasut? aku gi kelas kaki ayam je…no problem sebab aku memang orang kampung pun…hehehe

    pasal ex bf aku? hehehe aku pun x tau dia kat ne. hidup ke idak lagi… kalau dia kol pun lum tentu aku nak layan sebab dia dah tak ada gigi…kwang3x

  15. hahhaa…kak g,
    Aku ni memang ler nakal tapi sebenarnya dalam hati ada baik jugak…penat k g sakit kepala ni bagai nak pecah ni!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: