Siapa Daklan Di mata Lawa??


Inilah wajah Daklan warga OKU pakar rujuk lawa!
Boleh tahan kan??Sah ramai peminat lepas ni hahha!!

Mexico gigantic mushroom

Daklan maafkan aku kerana memetik cendawan di laman hang!Cendawan yang menaungi cendawan lain.Aku terpesona dengan cendawan hang dan hang sendiri!Hang Daklan ibarat kawan yang memahami perasaan kawan dan sukar untuk aku paparkan di sini hang ni macamana??Aku juga mempunyai ramai kawan lain yang seakan hang di alam saiber ini!Biarlah aku letak nama hang sahaja sebagai idola rakan lain!Walau sekali sekala hang ni ‘nakal’juga tapi aku tak kisah..hang jangan marah aku beri penghargaan ini at least but not last sebelum aku mati sempat juga aku beri penghargaan ini.Aku tak pandai nak buat award mcm orang lain buat…yg gambar dlm frame tu..

Daklan memang pakar rujuk istana sejak aku mula mengenali dia sejak aku jadi guru tadika istana raja Budin!Dialah pakar rujuk jika aku ada masalah…memang kelakar dan seorang kaunselor yang bagus mengalahkan Fadzilah Kamsah jika dirujuk bab cintan cintun!Daklan terimalah penghargaan ini!Biar dunia tahu siapa Daklan..warga OKU yang aku kagumi!Biar hanya bergantung pada sebelah kaki,namun perjalananmu tetap jauh dan pandanganmu lebih luas dari kami yang ada dua kaki!

5 Responses

  1. TO DakLan:

    >>Hati-hati la hang DakLan oiii…Datin Lawa dok mengayat hang tu.. cepat2 le ‘kelepiag’ DakLan oiii.. kuang-kuang-kuang..

  2. To Datin Lawa:
    ececcecce…hang datin lawa hang dah pakai penepis kan?Hang memang x berobah hati dah kat sidia tu kan??

    Datin lawa:Ssssuumpah aku x berobah hati dah sebab hati aku dah sangkut kat hanger sssssidia kahkahkah!haku saja nyakat Daklan!

    Datin Lawa:Cesss!Konon nak cover line!!!Caiiit!!Idea Daklan konon ada orang pesan kat dia supaya kelepiaq siap siap!wakakkaka..hang Daklan macam la haku x leh baca pikiran hang???Sebenarnya hang dah rasa tak torah sebab hang jarang kene POJI dengan pompuan hahhahha….aiiikss dia ni penin juga nak respon tadi bila kene ayat skit..hahhahha!!!Berpinauu bijik mata nak jawab???
    PADAN MUKER HANG!!

  3. Dah.. aku ni sambil sambil buat asemen sempat lagi dok buat gila..hang bukan tak tau aku dah x der tempat buat gila-gila al maklumlah blog yg aku suka yg ada magnet banyak tu kini dah ada roadblock siap mintak cukai pendapatan,roadtax,surat nikah di siam,slip gaji,smart tag,buku biru,border pass,visa,ic baru,dll kalau nak in blog dia…so aku mengalah tunggu touch n go ada baru aku pi blog dia(Duniabudin)
    Penerbit pemes n mabeles tu…hang kirim salam boxing sampai patah gigi dia dan hang ingat sama dia pernah tanya dan teringin nak buat kad OKU macm hang!!

  4. To Lawa:

    > Mana-mana blog pon ada magnet memasing…cuma ISO magnet yang kita cari je tak sama utk setiap org…maka, ada blog yg kita suka, orang lain x suka…ada blog yg kita x suka, org lain suka… x gitu Lawa?

    >> maka…be yur self!

    p/s : selalu dok teringat pesanan Nenek DakLan ttg kisah BAPA, ANAK, KALDAI..yang sering mendengar kata org! ngeh..ngeh..ngeh..

  5. Hang Daklan…iss iss ni buat haku sayang kat hang..makk aaii!!!Ni nak tayang kat sidia yang pemes n mabeles tu…ekekkeke lawak lagi ni!
    Aku ni jadi tenang setenang air di kali bila hang masuk dok kaunseling macam ni!aku rasa terharu…sebenarnya aku ni ramai sahabat yang sudi menemani di kala aku sedang gundah…terima kasih kalian!I love you all…my friends!
    Combi,Jie,Norz dan OD marilah kita berbaik sangka macam mula kenal dulu…kenapa ada balak penghalang??Sedangkan kita hanya di dunia blogger sahaja..jumpa pun belom cemana boleh nilai baik buruk seseorang..semuanya baik sebenarnya..tidak ada sesiapa pun yang durjana antara kita..lets start it again dear..

Leave a Reply

