TV PLASMA DARI DAKLAN


MAAF DAKLAN SAHABATKU MERANGKAP KAUNSELOR CINTAN DAN PERUMAHAN SERTA TANGGA,
LAWA LAMBAT AMBIL TV PLASMA NI!
‘PICK UP’ LAMBAT…HEHE

2 Responses

  1. Seb baik hang amik mlm td..kalu idak, dah ada orang ngendeng2 tv plasma tu! Aku cadang dah nak bagi kat orang yang ngendeng2 tv tu… ngeh..ngeh..ngeh..

  2. Daklan aku x kan sia siakan hasil kerje hang ni..sebab hang bekerja keras demi nak jaga hati aku sahabat hang!walau ada org komlpen bab ada perkataan love tu…hahhaa
    Daklan hang memang pandai amik hati aku…terharunya!kuang kuang kuang!hang dengarkan lagu kat blog aku ni sebagai halwa telinga dan hadiah x torah nak beri apa…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: