SEKALI PANDANG NAMPAK MACAM PAS KE UMNO??


AGAK-AGAK DIA NI PAS KE UMNO??

20 Responses

  1. Tak mengundi kot

  2. hehehe…ade ke patut kata tak mengundi??isshh 23x

  3. aku rasa hang tak pas (tak lulus) hahaha…nak kata um (sebut umphh) pun NO gak…kui kui kui

  4. yeyey ssonok..abis dah x pas dan dah x umno abis aku apa??DAP ke???kuangkuang kuang sapa dapat teka ada hadiah lumayan iaitu dapat melancong bersama aku di Pulau Jerjak Pulau Pinang!!Hahhaaha!!Tambang bot percuma penginapan 4 hari 3 malam bersamaku!Makan bawak bekal sendiri kahkahkah!

  5. aku rasa hang ni memang dap …dap at …ku dap… se dap …hahaha jangan sampai fe dap dah la…huhuhu…

    sori aku usik2 hang ni. aku tengah risau ni sebab cik abg sayang aku dok kat wad lg ni sejak jumaat lepas… ni balik jap utk hantar anak pi sek agama.

  6. sekali pandang dah tau, suku sakat islam hadhari!!!!

  7. Kesiannya kak g!!!Time ni hang kene kuat mcm incredible hulk!jangan sampai koyak baju dah depan orang..kahkahkah!
    Aku doakan dia cepat sembuh dan kau x susah lagi kejap wad kejap umah..jadi ko kene tabah betul macam kau jadi jantan plak dah masa ni…namun kau tetap ‘steady’kak g!!

  8. Anony,kalau nak jawab letak la at least email ke..menyamar x sssonok! hahha..

  9. takde nak nyamar menyamar aihh…tak betoi ko aku teka tang islam hadhari tu??? orang skg smua pakat duk pulun islam hadrahi… Habis,kalau hang tak suka islam hadhari, islam apo plak yang hang suko, Islam sejati???
    tak sesuaiiii!!!

  10. Anony lebih baik munculkan diri dengan url senang nak masuk rujuk apa apa kemusykilan jika x baper faham…kita jadi Islam yg bertamaddun di samping tidak tenggelam dgn arus pemodenan dunia!Tidak leka mengejar dunia hingga lupa akhirat!Islam dulu kini dan selamanya!

  11. MENGAPA BAYAR LEBIH.
    Berita baik untuk ahli UMNO yang ada kad ahli, sila bawa kad setiap kali mengisi minyak dan membeli barangan kerana ahli umno akan diberi diskaun sebanyak 50% harga sekerap dinaikkan 100%, bukan apa nak bagi beza sikit dengan ahli pas saja, baru ada untung dok dalam umno

  12. LAAAA…..SUNGGUH KA??ISSS PESAL KAMI X TAU NI???HAHHAHHA…JADI MAKIN RAMAI LA MASUK AHLI UMNO MACAMNI???
    sUNGGUH KA REKAAN NI???AWAT CEK TATAU???
    AWAT TAK MASUK IKLAN DALM TB??
    ISSS…ISSS….TAK SANGKA CEK!
    KA HAMPA DOK REKA SAJA ..I DONT BELIEVE MY EARS AND MY EYES MACAMNI??
    ANONY HANG DAPAT DARI MANA SEMUA NI???HANG ADA BUKTI KUKUH KAA??
    CEK NAK KENA HABAQ KAT ORANG KAMPUNG CEK LA MACAMNI…ISS…ISS SAH CEK X TIDOK LENA MALAM NI DOK PIKIAQRR BETOI KE DAK NI????
    BANGKIT TENGAH MALAM DOK PIKIAQ LAGI NI…RUNSING MACAM ORANG BERCHENTA PLAK GUNDAH TENGAH MALAM ISSS…ISSS

  13. kalau anda tidak percaya sila bawa kad keahlian umno ke stesen minyak gerenti dapat diskaun 50%, kalau tak dapat jangan dok dalam umno lagi, kerana UM no ( Untuk MU no )

  14. lorr…sungguh ke so nak soh ahli UMNO pi setesen minyak!!!Ramai ahli UMNO lom tahu berita gumbira ni haahha!
    Kad ahli UMNO pun x pernah tengok!Saya pernah mendaftar sebagai ahli UMNO masa di Pengkalan Hulu dulu-dulu,(masa umur 21 ) sebab di Pengkalan Hulu kebanyakannya penyokong kuat BN! Semua keluarga saya di Kroh kebanyakannya orang BN!Baru ni sampai 3 bijik bas BN bawa melawat Pulau Tioman!Seronok la sedara saya semua pakat pi Pulau Tioman dengan free!Kalau pi rumah depa pasti ajak sembang politik….huhuhu saya penat sembang politik!Saya suka politik yg bersih…

  15. sesapa yang dok kok belah sik nun, ada dak? dengar cita UMNO tipu kuat sangat ni, bawa masuk undi pos tipu sebanyak 1031 undi, awat depa tu dok buat keja menipu tak habis-habis lagi ni, sapa nak pangkah UMNO kalau dok menipu ni, aku tak nak subahat la, berdosa pilih penipu sebagai pemimpin

  16. Anony,laa awat semua ni kami tak taawww????Aku ni dah penin paler pasai politik ni…!!!!
    Yang mana satu betoi yang mana satu penipu????(sambil menggaru-garu kepala yang tidak ada kutu!!!)
    Kalau dengar bercakap pasal agama kedua pihak sama -sama betul..bilakah kita semua akan bersatu hati demi negara ?demi anak bangsaku?Demi agamaku??
    Bilaaaaaa??????Bilaaaa????
    Nanessss….nanesss!!Uuuwwaaa!!!
    Dengarlah wahai bangsaku!Marilah bersatu hati..bersatu padu!
    Jangan gaduh-gaduh tak baik!Amalkan politik yg bersih sesuci embun pagi….tak kira kamu sokong parti apa?Janji jangan fitnah antara kita!JANGAN ADA DUSTA ANTARA KITA!!!

  17. Apa daaa hang lawa…. Cam tu pun bole tertipu ka? Kan hang sendiri dah ngaku hang org UMNO…. So dah tak aci la pertandingan nih…. Wakkakakakakakak!!!!!

  18. Oiiitttss!!Aku masuk UMNO masa umur 21 daaa….caiiit!!Hang pun lom tau aku parti apa!!SEBENARNYA AKU PARTI TUPPERWARE…BERSAMBUNG AKU NAK PI SEKOLAH..

  19. Swell,,aku baru balik sekolah ni..aku akan bekerja dengan SPR semasa pilihanraya!Aku bukan tertipulah swell…aku masih bijak..bijak minum susu cap gantung dulu!
    Sebenarnya tiada siapa boleh tahu kita ni parti apa?
    Yang ramai sekarang bertopengkan UMNO pada hal dia PAS dan ada yg bertopengkan PAS sedangkan dia UMNO!Dan yang masih tak pakai topeng apa -apa ni lah sebagai bahan untuk meraih kemenangan!Sapa berjaya rebut hati yg atas pagar maka kemenangan di pihaknya!!
    Yang masuk blog PAS adalah UMNO dan begitulah sebaliknya!
    Swell apa daa aku masih x leh masuk portal hang….uuuwaaa nanes!

  20. herm….. ye la thu

Leave a Reply

