Pilihanraya…jangan ingat raya sampai lupa sapa pilih anda!!!


Depa kempen pilihanraya..aku nak masuk kempen ‘Jagalah kebersihan’lihatlah betapa tidak pandai manusia nak menggunakan tong sampah!Susah sangat ka nak ‘hawen'(orang kedah cakap)ke dalam tong sampah ni???


Pondok panas pas agak selekeh sikit sebab tak dak sponsor!Main pacak kayu ikut dan jer!Ada jugak la sponsor sofa buruk dari individu tu!Aku nak tinjau waktu malam pulak lepas ni…hahha ni dah nak buat keje orang jantan pulak melilau malam cari bahan blog hahhahha!Aku nak join depa malam ni!Nak cari pengalaman juga bukan senang nak lihat senario pilihanraya ni!Jom join aku malam ni nak???heheh


Pondok panas BN memang sah cun melecun sebab duit banyak!Siap bancuh ayarrq kopi lagi sebab ada cerek nampak tu!


BN pun tak kalah guna round about ni!Masa pasang semua ni depa pakat dok jeling siyarrq siyarrq tak to each other atau pun budak -budak geng pacak yg pacak semua bendera semua parti ni???


Ni sekitar taman tempat tinggal aku!Perang poster menjadi-jadi!Kain ni buat selimut orang mesken pun baguih gak…buat gebarrrqq!

Leave a Reply

