LAWA KERANI SPR

DAKLAN OI AKU SERONOK NI…HANG SERONOK DAK???COTI SEKOLAH???
ZIS SERONOK JUGA?LIN HANG SERONOK DAK?KAK G?WIRASUTRA??
YUSRI??PAPA? YANGLERNI?
DAN YANG LAIN AKU TAK PERASAN HAMPA CIKGU KE X??HAHHAHHA..

YEYEY…SONOK CUTI!!!!
LAWA JADI KERANI SPR!
AKU ORG BERKECUALI..
TAK BOLEH PAKAI BAJU MEWAKILI LAMBANG PARTI MANA -MANAPUN!
LENCANA DAN APA SAHAJA MELAMBANGKAN SOKONGAN MANA-MANA PARTI!!
SUSAHNYA NAK KENA PAKAI BAJU BLACK N WHITE!
BAJU TAHI CICAK HAHHAHHA!

LAWA AKAN BERTUGAS DI BAHAGIAN SEMAKAN PENDAFTARAN PENGUNDI..
BERTUGAS DI BARONG…DI SELARONG!
JAM KENE IKUT JAM RTM…HUHUHU..

MUDAH JER KEJE DAPAT RM250.00
BUKAN DUIT YANG KU HARAPKAN…
CUMA PENGALAMAN..BEB…YES..
PEREMPUAN MELAYU TERAKHIR MACAM AKU PUN
MASIH LAYAK JADI KERANI SPR???

DAKLAN…
HUHUHU…BIARPUN HANG MEMANG SESUMPAH!
SESUMPAH BERPURA-PURA MENGUBAH WARNA BADAN
DEMI SELAMATKAN DIRI..
AKU SUSAH NAK UBAH WARNA
SEBAB HANG JUGA SERING NASIHATKAN AKU
SUPAYA JANGAN JADI KELDAI BAPAK DAN ANAK!

AKU JADI AKU DAKLAN SEBB AKU TAHU
APA AKU BUAT…

8 Responses

  1. wah, jadik kerani dapat rm250? tu untuk sehari eh kak? lenkali nak jugak leh? :p

  2. jom!!!tapi ko kene jadi berkecuali dan baik budi bahasa dalam masa sehari kene layan pengundi yang datang dengan sopan tanpa berkempen untuk mana -mana parti!!!!

  3. sy suka cutiiiiiiiiiiiii..yeye…leh lompat sana sini gi jalan2

  4. sapa tak suka cuti ziss?Tapi cuti bagiku mcm x cuti sebb full dgn asemen,persediaan PTK dan exam??Tu pun x sedarrrqq diri masuk berblog jugak???hahhahha dah hobi??
    Ziss aku keciwa bila dapati generasi muda yg 1st time mengundi hanya ada 4 orang kut???yang len pi mana??I mean di pusat aku ni la…sebagai contoh…

  5. kalau spek itam tu ilang macammana eh?

  6. spek hitam ni dah baper kali hilang?sepak tunggul ingat balik jumpa pakai..hahahha!

    hilang..jumpa …pakai..awat nak pinjam ka?nah..

  7. huhu..nk buek camno gak kak

  8. ziss…sediakan tunggul dalam rumah kalau lupa sepak je..hahha

Leave a Reply

