DI SEBALIK WAJAH CERIA…


BUAT TATAPAN SEMUA SAHABAT BLOGGERS DAN YANG PERNAH MENGENALIKU..
TERIMA KASIH BUAT PAK ASDY(BEST KAUNSELOR),KAK YATI(PERNAH YM),KAK G(KATIL PATAH),PUTRA IDRIS(TAU KAA?),DAKLAN(KELDAI BAPAK DAN ANAK),RED SPIDER(UUUMMM),GULAU(HANDDAAH),REEZ(SUKA LAWA),ERNI(KOMPEREN FON),AZIS(GOOGLE EARTH CARI IP),STONE(HE23X),ABG PUTRA(MUHAA),RUSLIN(MENCII!),IMMA(COPY PASTE)DAN GEBU(X BERANI USIK DAH),NORZ(JENGUK JUGA),JIMMY(TELOR GORENG) SERTA MALAU(TENGGELAM TIMBOL) YG SUDI JENGUK SEKALI SEKALA DUA KALI DUA KALA…BERI MORAL SUPPORT!!
YANG AKHIR -AKHIR INI BERSAMAKU DI SAAT AKU NEED SHOULDERS TO CRY…HUHUHU..KONONLA!!!


TAHUN INI BANYAK CABARAN BUAT ORANG YANG MACAM AKU!AKU JENIS MANUSIA YANG MAMPU BEKERJA DALAM ‘STRESS’KADANG MAKIN BANYAK STRESS MAKIN BAGUS PRESTASI KERJA KITA BETUL TAK KAWAN-KAWAN?CELAH SIBUK…AKU LAYAN SEMUA ORANG..LAYAN BLOG..LAYAN OUM LAYAN YM!LAYAN RADIO!DEMI NAK PUASKAN HATI SEMUA ORANG..CUMA TERKILAN BILA ADA MASALAH TAPI BUNTU JALAN KELUAR…NAK CAPAI TAPI TANGAN TAK SAMPAI!!

WAJAH AKU LANGSUNG TIDAK MEMBAYANGKAN AKU DERITA(KONON-KONON)SEBAB SEMUA SENGSARA(MACAM REAL)KU SEMBUNYIKAN DI SEBALIK WAJAH CERIA INI!FULLAMAK!!!AYAT !!POWER HUH!!
CERIAKAN HIDUP ANDA WALAU ANDA GUNDAH..TEDIA AAIIHH!!TIRU MACAM SAYA..PRINSIP HIDUPKU..IALAH..BEKERJA DENGAN RASA SERONOK!SERONOK MENGERJAKAN!DAN SERONOK DIKERJAKAN!MASALAH SEMUA LETAK TEPI..JANGAN LETAK DI DEPAN!!

2 Responses

  1. Terima kasih Cikgu, kerana menghargai komentar saya.

    Saya buat tu hanya sebagai orang yang ada sedikit pengalaman dan mahu menolong kawan supaya tidak dilanda kesusahan, sedangkan saya ada ubatnya.

    Kelemahan saya ialah suka benar memberi pendapat dan pandangan berdasarkan pengalaman peribadi dan pengetahuan cetek walaupun tidak diminta. (Macam syok sendiri pula).

    Saya terpaksa selalu mengingatkan diri saya semoga jangan memikirkan diri saya serba tahu atau terlalu pandai.

    Maafkan kalau ada teguran saya agak melampau.

    Nak tanya sikit tak bolehkah bergambar tak pakai cermin?

    Dan satu lagi kenapa blog putri mimi tak boleh dikinjungi. Dia pernah masuk blog saya dan saya pernah singgah di blognya tapi sekarang tak boleh.

  2. huhuhu…Pak Asdy antara yang masuk tanya lawa kenapa tak bergambar tanpa cermin??Lawa ni jenis makin orang heran ,makin lawa menjadi dan degil buat lagi!!!Makin orang syak yg lawa buta,mata kecik sebelah,mata terjojol,mata besar sebelah,mata hilang sebelah,mata sepet sebelah,tak ada mata dan lain lain…makin degilku menjadi-jadi!
    Nanti suatu hari nanti lawa nak boh gambar mata lawa sahaja!
    emmmm cemana ha!dulu dah ada n3 gambar lawa tanpa cermin!Cuba cari dalam old posts!!!
    blog pu3 mimi boleh dikunjungi
    sila ke
    http://pu3_mimi.blogspot.com
    PakAsdy lawa dah lama kagumi PakAsdy dalam memberi komen dan nasihat berguna sebagai orang yg berpandangan jauh…matang dan berilmu banyak!Kagum sungguh dan seronok mengenalimu walau di alam maya ini!
    Kebanyakan kawan di maya ini lebih erat rasanya berbanding dengan yang di alam nyata ini..walau semua kita berasal dari alam nyata!!Cuma bicara kita agak bisu melainkan kalau kita mulai dengan panggilan telefon!!!Realitinya lebih terserlah….

Leave a Reply

