MULANYA HANYA MAIN MATA…LAMA-LAMA….


TAPI BILA ADA PENGACAU DI SAAT INI..PERMAINAN KITA TAMAT!..BARU AKU SEDAR KAU KUCING YANG TAK MELAWAN!KAU ADA AGENDA LAIN BARANGKALI…AKU PERCAYA BUKAN MUDAH KAU DAN AKU NAK HILANGKAN MEMORI INDAH BERSAMA!MEMORI KUCING AKAN KU ABADIKAN BILA AKU BUKA http://burung.blogspot.com dan aku akan jenguk blogmu di http://kucing.blogspot.com

KAU JADI PEMANGSA YANG HEBAT….BILA AKU SUDAH BENAR KALAH!

PERMAINANMU HEBAT SEKALI HINGGA AKU TEWAS!JADI MANGSAMU…ADAT BERMAIN
PASTI ADA KALAH MENANG..

BILA AKU DAH LEKA BERMAIN,PENAT DAN LESU..AKU KAU JADIKAN MANGSAMU!

KU BIARKAN KAU BERMAIN DENGANKU WALAU SEKALI SEKALA KAU MAIN ‘KASAR’SAKIT JUGA AKU..

BILA KU KATA SEMUA INI HANYA MAIN-MAIN..TAPI KAU KATA MEMANG SEMUANYA BERMULA DENGAN MAIN-MAIN!

7 Responses

  1. dia main ngan burung ker ngan bebi ciken?

  2. dia main dengan burung caaak rumah!
    bukan baby ciken la sayang…

  3. makin hari ku pandang makin macho kucing ni..ada ke kucing macho??ampun mak!!!Tetiba ingat die sebab dia suka taip ampun mak!!

  4. To Lawa:

    Adakah itu bertepatan ngan
    PERIBAHASA :

    1. Malu-malu KUCING?
    2. Jinak-jinak MERPATI?

    hehehhehehe… respon, jgn tak respon!

  5. Listen to me Daklan:
    hahahaha..
    puas sudah ku tunggu komen dari bloggers hebat macammu Daklan…

    Jawapannya:
    betul inilah dikatakan malu -malu kucing..dan jinak jinak merpati!!!
    Pandainya…anak sapa ni????
    Dulu sekolah rendah di mana?
    sekolah menengah di mana?
    Masuk universiti mana?
    huhuhu…
    Kucing dan merpati main cak aa
    cakk aa!!Tapi seronok main caakk aaa macam ni!hahahhaha….Puas hati Daklan???

  6. alaa kiutnye kucing! hehehe

  7. huhu wiweenn…kucing ni anak yatim piatu!!sian dia…mak pak x der dah..orang susah!

Leave a Reply

