Pelbagai cara lepaskan ‘stress’


Dia ada cara lepas ‘stress’jadi kita yg mengalami banyak ‘stress’perlu ada cara lepaskannya!!hahahahhaha!Bagus dia ni…Kenapa aku suka koleksi yang menggelikan hati?Sebab ini adalah salah satu cara lepaskan ‘stress’jiwa kita ceria dan proses penuaan lambat ececececece!Sebenarnya kita perlu cari dan buat sesuatu agar kita ceria!Ceriakan diri anda wahai jiwa yg sengsara!Ada orang yang tak boleh ‘cover’kesengsaraan yang dia hadapi.Dari air muka dah dapat baca apa yg tersirat!Walau kadang mungkin kita salah,tetapi kadang-kadang ada tepatnya juga!
Wanita terutamanya mudah mendapat penyakit’kemurungan’jadi berhati-hatilah supaya anda dapat hindari penyakit ini.Tanda tandanya ialah muka anda sentiasa tidak ceria,sugul macam ayam berak kapor….huhuhu..kening sentiasa berkerut!Mudah marah,suka berleter!siang malam pagi dan petang.Asyik cari kesalahan orang sahaja!
Awas hindarinya segera kerana penyakit ini boleh kelihatan macam kita orang gila!Sebenarnya memang sebahagian dari warisan penyakit GILA!

One Response

  1. lol.. mancing kat lopak tu ja
    yo la, jalan pon belobang2 camgitu
    saja ja dia nk perli tu
    kot2 org kerjaraya nmpak..
    hehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: