Destinasi:Alor Star: Tujuan: Meeting JU Prasek Kedah!


Malam terus gelap!


Dan malam ini terus ..gelap..hitam…pekat!!!


Dan gelap malam seperti Adie pernah katakan…ku takut pada malam kerana malam adalah….

Hari makin gelap bila ku sampai ke kawasan istanaku!Eh silap istana beta!!!

Lambang ECONSAVE jadi kenangan tak pasal pasal kahkahkah!

OTW balik sempat singgah ambil gambar ECONSAVE tempat temujanji dengan seseorang!
Sambil berjumpa sambil shopping huhuhu barang murah maaa….minta belikan selipar Jepun sepasang jadilah..kahkahkah!


OTW balik dari Alor Star ni…aku mengimbau semula apa berlaku tadi…aku sempat berjumpa kawan lama Azman semasa menuntut di MPIK!Dia masih ingat aku dan dia nampak macam terkejut dan agak gelabah bila aku menyapanya!Kut rasa tak sangka dapat jumpa.huhuhu!kami berbual fasal kawan-wan lama dan lokasi rumah sewa kami di Taman Cantk Cheras!Dulu kami berjiran di Taman Cantik!Aku sempat beri url blog dan lupa nak bergambar dengan Azman!Kalau tak boleh di letakkan dalm laman ni supaya kawan-kawan lain dapat melihat Azman yang masih hensem!hahhaha!!


Boss kami En.Abdul Razak sedang asyik beri ucapan…Beliau la yang mula perasan aku Opsyen Muzik dan sejak itu aku sempat jadi guru mUzik beredar buat beberapa tahun sebelum menjawat guru prasekolah sekarang!



Suasana di BTPN Alor Star Kedah…

6 Responses

  1. lama tak balik loqstar :(( qinduuu

  2. meeting, jangan tak meeting..

  3. tiung…akak pi Alor Star kelmarin.
    Terima kasih tiung kerana meriahkan blog akak ni.Tiung,dugaan dalam berblog di maya memang hebat dik!!
    Aku sedang melaluinya!

  4. cendawan…terima kasih kerna sudi jadi pengunjung setia blog hehehe..
    minggu depan pi lagi Alor Star!!!huhuhu!

  5. waa slalu p loqstar ja ni
    syiokkkk
    hehe
    😀
    apadia dugaan dia kak..berblog ni

  6. hahhhaha macam mcam ada macm Astro Movie!!hahahhahah

Leave a Reply

