Handbag baru maa!!!


Hahahahaha sapa ler nak baca entry pasal handbag baru aku ni??Seronok sungguh kalau asyik dapat barang baru!!!huhuhu…bulan ni ku beli hadiah buat diri sendiri demi menghiburkan hati sendiri!!Dua hari lepas beli handphone baru!Hari ni beli handbag baru warna putih kuning!Kini aku dah mula gemar warna putih krim kerana rasa macam istimewa warna putih ni!Sesuci embun pagi huhu!Handbag ni nampak macam ‘rugged’ sikit sebab aku punya taste ‘rugged’sebab aku ni lincah skit so sesuaaaaiiii!!!
Aku tak suka handbag yang nampak oldies sgt dan tak suka yang ala ala remaja misalnya kecil sangat!Aku suka yang nampak rugged dan lincah!Tapi tidak terlalu groovy laahh!!Lama gak pilih sebab aku nak yang murah tapi cantik!Bukan yang mahal tapi tak cantik!Susah ooo!!!lama gak try sandang kat bahu dan bergaya depan cermin bagai nak rak!!

4 Responses

  1. waa baru ek? bau kedai lg ni hehe

  2. hahhahha..tunggu tiung beli sampai kambeng tumbuh janggut hingga kucing tumbuh misai kahkahkah!
    Berbau Parkson Sungai Petani la tiung…huhuhu..dah lama x beli handbag ni…dok pakai hat trasnparents lama dah huhuhu!

  3. kekeke ok la tu
    ni dah dapat dah
    🙂

  4. waaaaaaaaaa…putih maaa

    ***baru jek beli handbag baru tapi blum lagi pakai…hehe

Leave a Reply

