Mee Antu


mee antulawa

Semalam 10/6/08 aku hadiri meeting di SMK Air Merah iaitu meeting mengenai Pertandingan Tarian Antara SMK dan SK di Daerah Kulim!Selepas meeting di PPD Kulim kerana Karnival Prasekolah ni muncul pula Pertandingan Tarian Rampai SK dan SMK!
Walau berat juga keje ni namun ku gagahi juga demi nak beri peluang murid-murid menyertainya!
On the way balik sempat singgah Hospital Kulim di Wad 10 kerana pembantuku Syerry melahirkan bayi perempuan!Kasihan dia kerana bayi comelnya ada masalah kerana terbelit tali pusat.Jadi terpaksa diberi rawatan oleh pakar.Sherry ku lihat sihat dan hubbynya senyum gembira sesekali menung manjang di jendela hospital mengenangkan bayi mereka agaknya!maklumlah ini adalah anak pertama mereka!

Hari ni 11/6/08-aku sibuk melayan muridku kerana ketiadaan PPM ku..aku hanya akan menerima pembantu baru minggu depan jika dapat approval dari JPN Kedah..penat sungguh jika tanpa pembantu kerana aku sibuk melatih muridku untuk Karnival Prasekolah dalam acara Nyanyian Gerakan!
Dapat call ada sedara dari Alor Star nak datang ziarah bondaku…so apa lagi aku bergegas pulang selepas menunggu mimi habis tuisyen!
Aku sempat menyediakan mee bandung simple tapi sedap juga buat tetamu..ahhh rupanya aku dah lama tak memasak…huhu…sepanjang cuti sekolah aku tak masak langsung rupanya…hehe!lihatlah antulawa yang bz hingga dapor tak berasap!Semua main beli segera!!Segera!Tapi hari ni aku kepenatan kerana jadi tukang masak…tapi aku ada ramai chef chef pembantu di dapur!!!Anak teruna ramai penuh dapur membantuku!
Sekejap sahaja mee dah sedia untuk dijamah!

4 Responses

  1. oo sudah tukar ka?
    mee antu la pulak hehe..

  2. hehhehe..tiung setia komen di blog antulawa…akak nak guna kembali nick antulawa sebab akak nak challenge dgn divahantu…hahhaa

  3. hehe setia punya
    ahaha
    ya ka
    haha
    antulawa bolehhh
    hihi

  4. memang nak buat apa mesti tekad aku boleh!!!yes yes!

Leave a Reply

