PENCEN DI USIA 58


Mungkinkah wajahku begini di usia 58?eemmm..masih cute kan?

aku dah pilih pencen di usia 58
aku bayangkan aku di usia 58?
bagaimana rupanya aku di ketika itu?
masih anggun?
masih kuat?
masih ceria?
masih berblog?
masa tu dah jadi Guru Besar?
kalau tak jadi Guru Besar..
boleh jadi,jadi Penolong Kanan?
hehehhe.Penolong Kanan yang rajin berblog?
yang layan shoutmix.net
yang layan meebo rooms
yang layan yahoo messenger

6 Responses

  1. aduh,xnmpk macam 58 tahun pun..nampak mcm dah 90 tahun je..hehehe

  2. mi ingat nak pilih 56 jer
    jika panjang umurlah…
    pasal nak buat benda lain laks…
    asyik kerja kerja kerja aje…bila nak habis…
    ingat nak buat amal pulak…
    jadi tukang jaga surau atau masjid…yelah masa tu kubur kat mari rumah kata pergi…
    nak main dengan cucu…hehehe kalu aliff dah kahwin masa tu..
    tak pun gi ronda-ronda dengan org rumah (cinta hati ku yang satu tu)…macam dulu-dulu masa bercinta…

    jangan marah…

  3. mi…akak pilih 58
    sebb jika pilih 55 masih tak cukup kiraan
    so pilih 58
    jika ada penyakit kronik..
    dan disahkan oleh medical board
    sure dapat pencen dan duit pencen jalan maa!!
    so dont worry…
    entah x sempat sampai umur 58 per..dah KO!
    Entah malas nak pikir laa mi.dag sign dah tadi..
    pencen nanti balik dok Pengkalan Hulu…buat rumah dekat masjid dan dekat kubur senang org usung pi kubur….

  4. kamezaim…
    ni gambar dari image yahoo..
    entah dah KO dah per pompuan ni??
    ku tak pandai nak pilih gambar yg seusia 58..pilih yg agak cute jer..
    huhuhu…

  5. ekekeke
    kak steady..
    maintain ja
    😀

  6. harap maintain sampai tua muka dok macam ni..petua sennag je ..selalu senyum walau dalam gundah….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: