Antulawa,cguazi,wawa,lawa dan cikgumurni GF Hj Bakhil rajin sungguh hari ni!Jom masuk tengok jom!


Girls duduk dulu cikgu order minuman ok!..apakah kenangan manis ini kan berulang?

makan time ni….cikgu layan sayang sayang cikgu ni macam anak anak ku..

Memang rajin..

Rajin budak budak ni tau!Macam cikgu dia huhu….

Latih mereka menyiapkan tempat tidur!

Kenangan membawa anak anak didik prasekolah semasa latihan bersama kontijen Kedah di BTPN Alor Star.

Inilah kawan kawan semasa SMTS Kroh dahulu!Semasa gathering di Kroh!

Syamimi semasa umur 7 tahun.

Syamimi Izzati semasa 11 tahun.

Syamimi ngah boring..sian dier…tapi beli baju sampai 4 pasang buat dia…seronok sangat lah tu!!!

Kesian lepas balik sekolah aku ajak dia teman ke hospital….

Syamimi boring menunggu di katil hospital opahnya sedang tidur…

Adikku Yanti dan PA aku yg baik hati Munirah Bakhir..pengantin baru ni!


PPM baruku Ida…Lulusan Ijazah Kauseling dari UM…saja cari pegalaman sebagai PPM sementara..

Ni gambar colour dia..cute kan?Still available!

Yang ni tatau sapa sesat masuk sini!

16 Responses

  1. wala pulos imo blog.

  2. nice blog isnt it?

    berto xxx

  3. that’s way too cool.

  4. Ive read this topic for some blogs. But I think this is more informative.

  5. This blog could be more exciting if you can create another topic that everyone can relate on.

  6. that’s way too cool.

  7. Damu pa kmu to?.. Nano ni klase blog man?

  8. yeah! thats awsome!! i like it!

    berto xxx

  9. It could challenge the ideas of the people who visit your blog.

  10. Thanks a lot for visiting my blog hehhe…may be for the next entry I will write in English….huhuhu

  11. wey aku tatau la x berai nk klik geng mat saleh atas ni mana tau depa ni virus ke haper…pls help me????

  12. pls delete ajer komen diaorang tuh…just to promote, some of the usually promote porno…

    **sape tuh yang tersesat masuk n3 tuh…?!

  13. huhuhu yg tersesat tu ialah Guru Berbadan besaaaarrr….yuhuuuuu!!
    Nampak lesung pipit dia x???Sah pasan!!!

  14. ahaha
    semua speaking ja aaa

  15. tiung why not we start speaking ???Dont skipping ok???hahhahha

  16. salam..interframe plak gambar org kat bawah tu…ekkekekekek

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: