Antara Bontot, Liwat dan Sula!!

Terpanggil menulis ni sebab makin banyak hal bontot dijadikan isu!
Liwat dah jadi sebutan biasa malah kanak kanak pun dah pandai cakap fasal bontot!
Saja guna perkataan sula kerana lebih manis dari guna liwathehehhe!
Malah ada yang buat oral sex bawah meja!Ni kes budak sekolah rendah!Bab sekolah menengah belum sentuh lagi dan pelajar IPT belum sentuh lagi!lagi sakan!!!Depa!!
Malah ramai lelaki yg save dalam handphone video lucah sebagai koleksi!Jangan marah jika saya sebut hobi kalian ni huhu..

Murid: Cikgu,saya takut “Takut tonggeng bontot!

Guru: Kenapa?

Murid: Takut kena sula la cikgu!

Guru:Mana ada zaman ni kena sula?Tu zaman Mahsuri?

Murid:Tetap takut jugak le cikgu sebab lepas sula
kita akan jadi replika!

Guru:Jadi replika ke jadi ‘famous’masuk
surat khabar/tv?Youtube dan lain lain!heheh!

Murid:Takut masuk internet!

Guru:Pulak dah..kenapa?

Murid:Takut jatuh ‘chenta’!

Guru:Aikk!!Perli aku ke ni?
(sambil garu kepala..bersungut dlm hati..aku berblog sahaja!
Kalau nak berchenta tentu aku lebih sopan
demi memikat bukan buat gila gila macam ni..huhuhu

Murid;Cikgu bukan saya kata,mak saya kata cikgu..!!
Dia kata cikgu ngurat bapak saya!

Guru:Pesan kat mak awak,kalau cikgu nak bapak awak,
Dah lama cikgu jumpa dan ajak kawin di Siam/Indonesia!
Awak suka cikgu jadi mak tiri awak?

Murid:Aiikk!!cikgu sudi ke?saya lagi sudi…
bapak saya lagi sudi..dia cakap nak tadah padang tempat keje dia kahkahkah!
Tak cukup dia kata tadah tempat parking huhu!

Tiba tiba budak tu terjaga dari tidur!Laaa aku bermimpi jumpa cikguazi!
betul cikgu ni suka buat gila gila dan merapu!Kalau betul di serius,bukan ni caranya…lantas dia membuka handphone dia!dengar suara DJ lawa mp3 yang dia save dalam handphone!malah gambar cikguazi juga sebagai screen saver handphone budak ni!

18 Responses

  1. haha..
    dasyat aa..
    igtkan btui..

  2. gimik!!!jangan x buat gimik!!!
    Tiung..best kan?buat suspen!

  3. hehehe

  4. haha tu la tu
    šŸ˜›

  5. thafiex….masu gelak jer he he he!Rugi karen!!!

  6. eh pesal aku eja jimat huruf???hahahha

  7. anak murid terjaga danbersumpah tak teringinkan cikgu jadi mak tiri dia sebab bapak dia tak pekenan pun dgn perangai cikgu azi. cikgu azi pun teringin juga kena sulakan cuba baca entri lama tapi layak disula pak bangla aja. kah..kah..kah..beranganlah cikgu kata murid itu lagi.”nama cikgu pun tak ada dlm dlm simpanan “apa lagi suara, gedik nak dengar.”

  8. anak murid terjaga danbersumpah tak teringinkan cikgu jadi mak tiri dia sebab bapak dia tak pekenan pun dgn perangai cikgu azi. cikgu azi pun teringin juga kena sulakan cuba baca entri lama tapi layak disula pak bangla aja. kah..kah..kah..beranganlah cikgu kata murid itu lagi.”nama cikgu pun tak ada dlm dlm simpanan “apa lagi suara, gedik nak dengar.”

    Laaaa…. dah nama mimpi… pape pun leh jadi… Sape yang nak mimpi antu… tapi ade gak yang mimpi antu kan? Wakkakakakakaka……….

  9. hahahah..bagus tini..good job
    kena2x..
    apa lg makcik lawa…jawab laa

  10. Yang pelik ni…. ada satu musykil la… refering to yang nih….

    Guru:Pesan kat mak awak,kalau cikgu nak bapak awak,
    Dah lama cikgu jumpa dan ajak kawin di Siam/Indonesia!
    Awak suka cikgu jadi mak tiri awak?

    Murid:Aiikk!!cikgu sudi ke?saya lagi sudi…
    bapak saya lagi sudi..dia cakap nak tadah padang tempat keje dia kahkahkah!
    Tak cukup dia kata tadah tempat parking huhu!

    Patutnyer budak tu syukur… dah la mimpi jerk….

    Tapi yang aku pelik kan… budak tu leh kata…
    anak murid terjaga danbersumpah tak teringinkan cikgu jadi mak tiri dia sebab bapak dia tak pekenan pun dgn perangai cikgu azi. cikgu azi pun teringin juga kena sulakan cuba baca entri lama tapi layak disula pak bangla aja. kah..kah..kah..beranganlah cikgu kata murid itu lagi.”nama cikgu pun tak ada dlm dlm simpanan “apa lagi suara, gedik nak dengar.”

    Sahih la anak murid tu tak ngenang budi….

    Tu la bebudak zaman sekarang nih… Tak tau nak hargai atau hormati org tua langsung… Sungguh kurang sopan gitu… Cam ner la negara nak maju… Bebudak tak reti nak hormat guru… bukan nak jadi modal insan… jadi modal setan ada la….

    Wakkakakakakakakakakakakakaka

  11. tapi pesal budak tu cakap fasal n3 lama?Iss terrer sungguh budak tu cari n3 lama di mana?

    bab sula,montot budak tu kata memang favourite words bapak dia!

    tapi siapa bapak dia?Siapa mak dia?iss anak sapa ni sian sungguh?

  12. Astaghfirullahhh all aziiiimm!!!
    Apa hampa buat di blog aku ni ???
    Ni semua dah basuh muka ka apa?
    pi kaiiih basuh muka!!!

    Wey hampa aku tak dak apa apa aiiihh dengan bapak budak tu!!!Kan mimpi saja?

    Hang Ruhi anak menakan apa ni???
    Mai balik ceklat yg makcik kasi hang!!

    Bab suara dan nama dah delete??delete dari mana?jangan delete dari OUM dah because this is my periuk nasik!

    aku nak iqraq(fav word dia) modul exam minggu depan!
    Ruhi …makcik nk baca buku!Jg kacau yanggg…

  13. To anony:

    ko jangan nak panaskan blog aku huhuhu…1st n last warning tau ka?

  14. to Tini,

    Deleted from list!Shutdown!Ignore user!Blog IP!bann address!!dll istilah…semua dah buat Tini!Jangan bimbang…

    Budak tu kata bapak dia kata,
    pinggan tak retak nasik tak dingin!
    lepas tu dia kata ,bapak dia kata “lawa ko sambung sendiri ……

    Puas hati Tini???

  15. Masuk pagi ni tanya Tini hehhehe
    bapak budak ni nama apa Tini?
    Terlupa nak tanya semalam la…

  16. anak murid kenang budi guru yang betul2 beri ilmu saja bukannya guru yang suka benda2 yang berunsur seks dan yang tak bermoral.selamat mengajar tapi hati2 dengan anak murid yang satu kepala dengan cikgu silap haribulan dia ajak cikgu ….

  17. N3 di atas tidak kene mengena yg masih hidup atau yg telah malas bernafas!

  18. Anak anak yg masih suci adalah anugerah Allah kepada pasangan suami isteri!Syukur dapat anak anak yg baik budi dan bijak ada IQ dan EQ!

    Jangan libatkan anak anak dengan masalah orang dewasa!

    Dunia anak anak baru bermula…
    Jangan dedahkan mereka dengan perkara negatif!

    Jangan mudah buat analisis jika tidak tahu hujung pangkal!

    Sekadar memancing idea dari kawan kawan supaya masuk komen!Sebab saya suka baca komen kalian!

    Komen di atas saya delete sebab saya tak suka libatkan anak anak seperti dalm komen anony yg saya delete di atas!
    Anony mudah buat analisis jarak jauh!

    Kisah dlm cerita di atas mungkin benar mungkin rekaan!dan bukan melibatkan orang yang anony maksudkan!

    Saya ada ramai kawan bloggers terdiri dari suami/isteri dan anak anak orang!
    Dan jgn sempitan fikiran anda dengan mengandaikan seseorang yang ada dalam fikiran saudara!

Leave a Reply

