Gila teknologi…ku sepi tanpamu!

Ketahuilah
Aku Sayang Dirimu….

RANGKAIKATA DI ATAS JUGA TERHASIL KERANA TEKNOLOGI CANGGIH SEBAB SUSAH JUGA NAK BUAT NI..AKU IDAM NAK BELAJAR CARA BUAT!


Perempuan suka pakai barang kemas…dibuat daripada emas…tapi aku cuma sekadar barang manik kuran,kristal batu batan hiasan diriku!Asal nampak cantik dan aku suka sudah…patut aku dipuji kerana telah berjaya ubah paradigma dalam berhias!!!
Lagi pulak minyak dah mahal..lebih baik duit untuk beli barang kemas digunakan untuk minyak ke tempat keje!Lagi pun pakai barang kemas besar besar risau perompak kerat tangan!hehehe!
Apa kata kita mulakan dengan mamakai manik kuran!Nampak cantik jugak kan?
Label:Angkat bakul!


Lihat tanganku tanpa bersalut emas sesaga!
Kebanyakan wanita dah rasa malu untuk ke majlis kenduri dan sebagainya sebab tak pakai apa…hehheh tangan ‘bogel’Sesetengah orang Hari Rayapun sampai tak bererti tanpa barang kemas!Takkan sampai gitu…ku lihat kedai ‘bundle’dah makin laku sekarang!huhu…
Label:bogel tangan tak per!

Inilah aku yang lebih gemarkan alat alat teknologi!Jika aku punya banyak wang pastinya aku beli..Laptop Asus paling canggih,woofer paling bagus,camera digital,camera video,hifi ke wifi ke semua balon!!!!Segalanya tentang teknologi!
Hidup sepi tanpa teknologi!tanpa internet!sepi tanpamu sayang….
Label:Angau Teknologi!

4 Responses

  1. Ya Allah…ringankanlah penderitaan Bonda Cikgu Azi…”wahai sahabatku pelawat blog ini..membaca kalimah ini adalah jua doa kalian…”bacalah doa ini dengan ikhlas.

  2. Ketahuilah…terima kasih atas doamu!dan juga terima kasih jua atas doa doa sahabat mayaku!
    Bondaku sedang gering di hospital akibat masalah buah pinggang dan mengalami sesak nafas.Alhamduliilah berbantukan oksijan dia kini dah stabil…

  3. sis sayang, ted kalau ada masa ted buat aje manik2 tu..hehe.n boleh buat duit gak.gelang pun buat dari manik je coz x ske pakai mas.hehe

  4. tedku sayang..
    terima kasih sayang..
    kerana sudi masuk komen sayang…

    semenjak berkasih bermacam dugaan..
    eh tetiba ku ingat lagu ni??
    lagu siapa ha ni??siapa boleh jawab
    angkat tangan ok!!

Leave a Reply

