AKSI ANAK DIDIK LAWA -JUARA NYANYIAN DAN GERAKAN DAERAH KULIM KEDAH 2008

ANAK ANAK DIDIKKU YANG COMEL,AKTIF,BIJAK,CERIA DAN BERBAKAT!
LISA SAHAJA YG TIDAK HADIR HARI INI GARA GARA ‘MAJUK’ SEBIJIK CIKGUNYA UUWWAAA!
AKIBAT HADIAH(Juara daerah Kulim)KU SIMPAN UNTUK DIBERI SEMASA ‘ASSEMBLY’NANTI!
Catatan: Selepas ini mereka akan berentap sekali lagi diperingkat negeri di SK Jeniang Sik Kedah.Semoga berjaya ke peringkat kebangsaan di Kuantan Pahang nanti!

LISA MAJUK KONON CIKGU TAK BERI HADIAH…..Lisaaa!!!maafkan cikgu sayang!Cikgu simpan hadiah tu …memang cikgu nak berikan pada lisa sayang!!!

3 Responses

  1. WOO COMELNYEE..YEYEYEYE..COMELL

  2. tahniah la.
    sah2 ko rebeh kocek buat costume ni.
    apa pun berbaloi la bila menang.
    mana tau hang dapat ke cerating lepas ni.
    akak?…huhu…kalah la.

  3. Kak G pakaian ni nk kata rebeh poket x jugak!Sebab bila dah wakil PKG kami amik pakaian sesama pkg sebab dah satu geng….kami bersatu dan kos make up pun siap make up artis yg ditempah semua ppdkbb support atas kemenangan menaikkan nama daerah!!!
    Hari ni aku latih lagi budak aku di rumah dan sekolah.Sebelah pagi GB x benarkan kerana masa p&p x boleh kacau…
    suara dah serak penat tapi seronok …inilah pengurbanan yg tak mengharapkan balasan…PK 1 aku kata apa….cikgu azizah ni yg saya tabek sebab tetap menten buat keje walau dah kene memacam!
    Halangan datang dan pergi ..kalau menang kali ni harumkan nama negeri jika boleh!
    Bukan senang nak lawan dgn negeri lain especially
    KL Putra Jaya Sabah dan Sarawak dan Selangor juga sebab depa ni guna tenaga Badan Budaya negeri ….kita????Sdb bhd aja…tapi tahun sudah kak g org tanya sapa ajar budak????Org x caya aku yg ajar …..pasan lagi!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: