Kisah lawa hari ini! 10/4/2008

Selepas menjawab peperiksaan,aku bergegas ke Alor Star kerana menghadiri satu mesyuarat jurulatih utama negeri Kedah.Alhamdulillah berkat doa dan usaha aku boleh menjawabnya!Ya Allah syukur…walau aku sering melupakanMU Allah..kau masih merestuiku!

Di Kedah kerja kerja membajak sedang giat dijalankan!

MENGHALA KE SUNGAI PETANI DAN KULIM NI..

ON THE WAY BALIK KE KULIM DARI BTPN ALOR STAR.

MEROYAN HANYALAH LAKONANKU DI BLOG..HAKIKATNYA AKU JUGA SEPERTI ORANG LAIN!SERIUS MASA BICARA PERKARA SERIUS…DEMI KEBAIKAN PRASEKOLAH KEDAH!AKU ANAK PERAK YG BERKHIDMAT DI KEDAH!

MESYUARAT PENYELARASAN JURULATIH UTAMA PRASEKOLAH NEGERI KEDAH 2008

6 Responses

  1. salam…

    kite dapat rasa semangat cikgu Lawa… demi anak bangsa di Prassekolah… kite doakan cikgu Lawa berjaya dan bersemangat selalu… 🙂

  2. rindunya tengok gambar2 ni…cepat2 la cuti sekolah tak sabar nak balik ni………………..rindu betul ni

  3. manjer…
    kitakan cikgu?
    semangat buat anak-anak bangsa kita!
    Mungkin orang tak dpat rasakan apa yg guru -guru rasakan..
    kejayaan anak-didik satu kepuasan buat guru!
    Sumbangan bakti hanya buat mereka selagi masih bernyawa!
    Kalau matipun pejam mata rapat!!

  4. Zis..ko nak jumpa akak ke cuti ni??huhuhu…zis akak mungkin kena beri kursus utk guru-guru Prasekolah Kedah sepanjang cuti!Meh kita jumpa di Pengkalan Hulu nak??Ada lake resort di sana!
    ni no banduan akak utk dihubungi:
    0194760501

  5. Yay!Hidup kak Lawa..hehehe,serius jugak kak lawa ni ye.

  6. Pat!!syakali syakala aku siyes ooo!!Tapi…but..celah serius sah aku akan buat orang ketawa…
    Kadang masa aku nak seriuslah konon…mencii aaa orang ketawa dah..belum serius baru ga ya ga ya ..susah ooo dah muka jenis ni!!

    Kalau Pat tak caya meh join akak punya kursus!Akak beri kursus semua bab seronok je contoh:
    Kreativiti dan estetika/kesenian dan teater/aerobik poco/chicken dance dll.
    Rajin Pat masuk sini…pat baca la komen akak dlm Duniabudin..komen tu agak serius..baca lah!

Leave a comment