COPY PASTE

SERONOK SUNGGUH RUPANYA AKTIVITI COPY PASTE NI UNTUK MEREKA YANG:
1) yang sukakan gossip dan sanggup dedahkan bahan gossip yg dikumpul kepada orang lain!Sebab dia tak tahan jari nak copy paste pada orang lain maklumlah benda tengah panas!
2) sanggup buat pakatan hasutan sesuai time pilihanraya ni hahah!.
4) gemar melihat reputasi kawan sendiri jatuh
5)pandai berpura-pura sebagai sahabat tetapi dialah ‘spy’.’fbi’mafia’ pencari bahan gossip panas!
6)gemar hebahkan keseluruh pelusuk ym,skype,emel shouts(susah skit sebab x panjang msg pendek ok kut..) supaya kawan dia dapat tahu sama.
Semalam berdasarkan satu kajian,saya telah dapat tangkap beberapa orang yang mempunyai hobi main copy n paste!hahhaha..Kalau copy bahan siasatan nak bantu kes Sharlinie x per jugak!Kalau copy paste bahan lucu atau bahan cintan cintun x per…sebenarnya aku juga noti nak test dia..dia x tauu!!!
Pembaca sekalian berhati-hatilah dalam yahoo messenger,perbualan telefon,emel dan sebagainya kerana kepercayaan yang kita beri ada orang sanggup musnahkannya dan dengan di hujung jari dia kita akan musnah!

8 Responses

  1. Hello, Tirai!

    Happy Valentin Day!

  2. hmm.. maksud akak, ade orang cuba mengkhianati akak ke? benda ni penah jadik kat akak ke? jahatnye orang yang berperangai camtu. eeeiiiiiiiiiiiii!

  3. Hi David Santos…thank you..haha!

  4. Erni…dah test la Erni dan ada bukti kukuh sangat!!!Tapi tak per laa..sekali terkena beringatlah dan semoga jadi teladan buat semua yg rajin bermain YM..haha yg semalam akak x marah sangat sebab perkara biasa jer..akak chat ..tapi yang lain tu kadang akak memang la kaki gurau Erni so banyak ler yg tersasul so jika di paste dalam ym orang lain tentu membawa pengertian berbeza kan?Lepas dapat bahan tentu mereka sangat gembira dan pakat discuss sesama sendiri dan buat hipotesis haha!Aku jadi mangsa kerakusan mengopy and mengepaste mereka Erni!
    Kita yang x gamak buat kat orang x pernah pikir org gamak buat kat kita!

  5. setakat ni akak x penah jumpa lg. yalah biasa kalau YM tu jarang nak bual citer yg bukan2. mungkin akak dah tua kot. hahaha…depa nak bual pun maleh sebab soklan yg besa akak tnya pasal keje n anak2.
    aku insan biasa…huhuhu

  6. ye ke…jangan la duk fikir sangat dengan orang yang perangai macam ni…biar je la…lama2 jemu jugak tu..

  7. kak G aku ni besa la kaki gurau dan kelakar.Yg ssonoknya aku dapat baca semua yg dia copy dan paste…memang menarik namun aku berjanji pada diri aku,aku takkan dedahkan nama sahabat yang aku sayangi ini kak G kerana aku masih sayang semua sahabat maya aku walau aku tau kenakalan mereka dahsat sungguh!!
    hahahha…buat sahabat maya yg terlibat hampa jangan takut aku hamok..sumpah aku makin sayang lagi ada laa kat hampa sebab aku rasa aku dapat perhatian dari kalian perhatian dan kepedulian yang amat sangat kerana hampa sayang aku sebenarnya kan????Biarpun aku pasan lantak ler namun aku tetap memaafkan kalian..dont worry laa aku masih macam dulu tetap kasih dan sayang semua rakan maya..biarpun hampa meluat tak torah dah kat aku…

  8. KAK G ORANG KATA BIAR ORANG BERI KITA TAHI NAMUN KITA TETAP BERI BUNGA KAN??

    AKU BERJANJI AKAN BERI BUNGA DAN SEMUA YANG INDAH YANG AKU ADA PADA SEMUA KAWAN-KAWAN HAMPA MAI AMBIK LA APA YANG AKU ADA NI…NAK APA AMIK LAH…AKU NAK LELONG JER KAHKAHKAH!FREE…FREE…BAWAK LORI SAMA..HAHHA…SEBENARNYA APA YANG AKU ADA???APA PON TARAK…CAITT..HAMPA MAI TENGOK SENDIRI OK!
    AMBOI PAK ASDY LAMA NYA DOK NANTI DIA MAI KOMEN?
    AWAT DOK PI PACAK BENDERA X HABIS LAGI KA???
    SEMUA PARTI PLAK TU X AJAK ABANG BUDIN SAMA KA DIA BUKAN ADA KEJA APA LA NI DOK MELENGONG JER HAHHA!

Leave a comment